What's happy?

Vi har bestämt oss för att försöka. Han sa att han verkligen ville och att det var värt det för honom. Jag har iaf valt att tro det även om jag har svårt för sådant. Jag började ju i skolan i torsdags också, hade varit så mycket lättare allting, utan den där jävla skolan. Vi hade kunnat träffats oftare.

Jag undrar vilket förhållande vi har, jag skulle ha frågat det igår men vågade inte pressa saker. Han ville ju inte att jag skulle hålla på med andra.. men det betyder ju inte att man är pojkvän och flickvän för det. Även fast det skulle kännas tryggt att vara hans flickvän. Antar att vi inte är redo för det eftersom vi inte vet hur det här med avståndet blir nu.. jag hoppas det funkar.

just wanna be happy.. with you!


Kommentarer
Postat av: C'

ILY <3

2010-01-10 @ 00:44:11
URL: http://ihatemybody.blogg.se/
Postat av: tess

Så lite så.... hoppas du snart ska må bättre... De e tufft att må skit.. jag vet. //Tess

2010-01-10 @ 11:12:48
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0