For being such a good girl honey

Ingenting har hänt med vikten sen senast, besviken på mig själv, men imorgon börjar det på riktigt. Den här gången är det inte bara något jag säger. Jag ska verkligen ta tag i det här. Har suttit och kollat på bilder, äckliga bilder, bilder jag bara vill spy över! Visst jag går inte runt och hatar min kropp hela dagarna, inte som förut. Då jag nästan hade anorexia. Vissa dagar kan jag tänka så att "varför fortsatte jag inte så att jag blev sjuk!?" men vad hade jag haft för liv då? Jag räknade kalorier dag ut och dag in... tänkte på mat ständigt, åt det aldrig men tänkte på det HELA TIDEN.

Nu vill jag bara bli hälsosam, gå ut och gå varje dag, minst 60 minuter. Äta mindre portioner, dricka mer vatten... ni vet det där sättet man kan leva med. För hur länge orkar man verkligen svälta sig själv innan man bryter ihop? Jag såg inte ens att jag var smal när jag var som smalast. När jag tittar på dom bilderna idag, då vill jag bara ha den kroppen tillbaka. Så skulle jag vara nöjd!

Alla kläder är liksom för små... SÅ NU SKA DET GÅ!!

Vad gör vi? Nu kör vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0